Taktika predaja a rozvoj komunikačných zručností

Prekročte hranice vášho potenciálu dosiahnite výnimočnosť

Opis programu

Taktika predaja rozvoj komunikačných zručností je workshop zameraný na dosahovanie vysokých výkonov, zákazníckeho servisu a manažmentu predaja. Jednotlivé taktické zručnosti sú prepojené na predchádzajúce moduly takým spôsobom, aby najdôležitejšie koncepty predaja boli ochránené pred potenciálnym rizikom, ktoré môžu spôsobiť nedostatky v komunikácii. Podstatnou časťou programu je aj hlboké pochopenie svojich vlastných silných a slabých stránok, bez čoho nie je reálne osobnostné a profesionálne napredovanie. Každý účastník programu odchádza z workshopu s konkrétnym akčným plánom pre svoj rozvoj.

Obsah workshopu

  • Úvod rozhovoru v súlade s očakávaniami zákazníkov na iniciálny míting
  • Taktika komunikácie umožňujúca prejsť ku identifikácii potrieb ešte pred prezentáciou produktov a služieb
  • Kladenie otázok typu SPIN
  • Práca s námietkami a reakcie na námietky
  • Štruktúra prezentácie, tipy na zvýšenie atraktívnosti hovoreného slova
  • Prezentácia Hodnotovej ponuky pre TOP manažment
  • Reakcie na neférové požiadavky zákazníka
  • Rozvoj vlastného štýlu a spôsobu predaja

Úžitok z workshopu

  • Vyššia spokojnosť zákazníkov
  • Zvýšenie lojality u existujúcich zákazníkov
  • Jednoduchší prístup ku kľúčovým osobám zákazníka na základe zrozumiteľne prezentácie hodnotovej ponuky
  • Efektívnejšie stretnutie s pravidelným dosahovaním pokroku v procese predaja
  • Maximalizácia pozitívneho dopadu na dlhodobé ciele firmy.
  • Lepšie využitie času a iných zdrojov pre predaji

Dĺžka

Jednodňový workshop začína o 9,00 a končí  o 17,30. Po ukončení programu je možné realizovať koučing pre zvýšenie dopadu.

Dátum

Cena

/workshop

Prihláška na podujatie