Strategický predaj I. a II.

Opis programu

Strategický predaj I. a II. sú workshopy navrhnuté s cieľom pomôcť profesionálnym predajcom analyzovať a zlepšovať ich proces predaja v súčasných obchodných príležitostiach. Účastníci počas tímovej práce vypracovávajú Mapu príležitosti – Roadmap, obsahujúcu reálnu stratégiu a akčný plán, ktorý vedie account managera ku úspechu. Praktická, ľahko implementovateľná metodológia a podporné nástroje pomáhajú účastníkom rýchle zakomponovať koncept do každodennej práce, čo vedie ku krátkodobým aj dlhodobým zlepšeniam v predaji.

Obsah Workshopu

  • Výber súčasných príležitostí pre učenie sa a aplikáciu konceptu
  • Identifikácia a získanie prístupu do Nákupného Centra.
  • Vyvinutie individuálnej Hodnotovej Ponuky
    a zaistenie toho, aby zákazník pocítil jej hodnotu
  • Získavanie dôvery na rozličných úrovniach zladením vášho tímu a Nákupným Centrom
  • Vyvinutie a realizácie účinnej konkurenčnej stratégie
  • Vyvinutie Akčného plánu postaveného na silných stránkach a eliminujúceho vaše slabé stránky
  • Získanie zákazníkovho odhodlania ku vzájomne odsúhlasenému Akčnému plánu v procese predaja
  • Zlepšenie kvalifikácie projektov s cieľom určiť, na ktoré príležitosti treba cieliť maximálnu pozornosť
  • Analyzovať výhry a prehry s cieľom predchádzať opakovaniu neúspešných praktík
  • Transformovať koncept do každodenného businessu

Úžitok z Workshopu

  • Vyššie výnosy zlepšením akčného plánu na živých príležitostiach
  • Vyšší win rate – identifikáciou a eliminovaním deficitov procesu predaja
  • Lepšia tímová spolupráca a koučing  – užívaním spoločného jazyka pre manažment príležitostí
  • Presnejší forecasting – získaním kontroly nad procesom predaja
  • Nižšie náklady na predaj – lepšou kvalifikáciou a fokusom na správne projekty
  • Maximalizovaný dlhodobý impakt – zaistením transformácie konceptu do reálneho života

Dĺžka workshopu

Workshop I. a II. sa začínajú v obidva dni o 9,00 ráno. Koniec je plánovaný na  17,30 hod.

Príprava

Pre maximalizáciu úžitku z workshopu budú účastníci požiadaní, aby si pripravili podklady pre svoje najdôležitejšie predajné príležitosti, na ktorých v súčasnosti pracujú. Mali by si zvoliť zákazníkov, pri ktorých je vysoký potenciál a získanie zákazky je neisté. Počas workshopu strávite približne 40% času vytyčovaním stratégie pre tieto obchodné prípady.

 

Dátum

Cena

/workshop

Prihláška na podujatie