Opis programu
Strategický predaj I. a II. sú workshopy navrhnuté s cieľom pomôcť profesionálnym predajcom analyzovať a zlepšovať ich proces predaja v súčasných obchodných príležitostiach. Účastníci počas tímovej práce vypracovávajú Mapu príležitosti – Roadmap, obsahujúcu reálnu stratégiu a akčný plán, ktorý vedie account managera ku úspechu. Praktická, ľahko implementovateľná metodológia a podporné nástroje pomáhajú účastníkom rýchle zakomponovať koncept do každodennej práce, čo vedie ku krátkodobým aj dlhodobým zlepšeniam v predaji.
Obsah Workshopu
- Výber súčasných príležitostí pre učenie sa a aplikáciu konceptu
- Identifikácia a získanie prístupu do Nákupného Centra.
- Vyvinutie individuálnej Hodnotovej Ponuky
a zaistenie toho, aby zákazník pocítil jej hodnotu - Získavanie dôvery na rozličných úrovniach zladením vášho tímu a Nákupným Centrom
- Vyvinutie a realizácie účinnej konkurenčnej stratégie
- Vyvinutie Akčného plánu postaveného na silných stránkach a eliminujúceho vaše slabé stránky
- Získanie zákazníkovho odhodlania ku vzájomne odsúhlasenému Akčnému plánu v procese predaja
- Zlepšenie kvalifikácie projektov s cieľom určiť, na ktoré príležitosti treba cieliť maximálnu pozornosť
- Analyzovať výhry a prehry s cieľom predchádzať opakovaniu neúspešných praktík
- Transformovať koncept do každodenného businessu
Úžitok z Workshopu
- Vyššie výnosy – zlepšením akčného plánu na živých príležitostiach
- Vyšší win rate – identifikáciou a eliminovaním deficitov procesu predaja
- Lepšia tímová spolupráca a koučing – užívaním spoločného jazyka pre manažment príležitostí
- Presnejší forecasting – získaním kontroly nad procesom predaja
- Nižšie náklady na predaj – lepšou kvalifikáciou a fokusom na správne projekty
- Maximalizovaný dlhodobý impakt – zaistením transformácie konceptu do reálneho života
Dĺžka workshopu
Workshop I. a II. sa začínajú v obidva dni o 9,00 ráno. Koniec je plánovaný na 17,30 hod.
Príprava
Pre maximalizáciu úžitku z workshopu budú účastníci požiadaní, aby si pripravili podklady pre svoje najdôležitejšie predajné príležitosti, na ktorých v súčasnosti pracujú. Mali by si zvoliť zákazníkov, pri ktorých je vysoký potenciál a získanie zákazky je neisté. Počas workshopu strávite približne 40% času vytyčovaním stratégie pre tieto obchodné prípady.