Opis programu
Iniciovanie a získavanie nového businessu je workshop navrhnutý pre pomoc profesionálnym obchodníkom zlepšovať všetky fázy procesu predaja – od generovania leadov až po rozvoj kľúčových zákazníkov. Účastníci sa učia, ako identifikovať potenciálne potreby u nových aj existujúcich zákazníkov, kontaktovať správnych ľudí a efektívne začínať proces predaja. Zlepšujú si svoju stratégiu a plán aktivít v súčasných príležitostiach a zároveň sa učia, ako zabrániť opakovaniu chýb, ktoré urobili v minulosti. Praktické nástroje zakomponované do dennej praxe prinášajú krátkodobé aj dlhodobé zlepšenie predaja.
Obsah workshopu
- Očakávania zákazníkov na proces predaja
- Iniciálny kontakt – motivovanie potenciálneho zákazníka ku ochote prijať vás na prvý míting
- Prípravu a vykonanie prvého mítingu
- Identifikovanie potrieb. Kladenie otázok s cieľom odhaliť potreby a kvantifikovať benefity
- Kvalifikácia príležitostí a eliminovanie rizík predaja
- Vyvinutie stratégie a akčného plánu vedúce k víťazstvu
- Práca s pracovníkmi nákupu v situáciách, keď dostanete RFP
- Vyvinutie Hodnotovej ponuky pre TOP manažment
- Učenie sa z výhier a prehier
Úžitok z workshopu
- Viac kvalifikovaných príležitostí na základe systematickej metodiky pre kontaktovanie potenciálnych zákazníkov
- Jednoduchší prístup ku kľúčovým osobám zákazníka pomocou motivácie ku stretnutiu
- Efektívnejšie prvé stretnutie na základe profesionálnej prípravy a realizácie návštevy
- Zvýšenie obratu prostredníctvom zlepšenia akčného plánu pre reálne príležitosti
- Maximalizácia pozitívneho dopadu na dlhodobé ciele firmy.
- Lepšie využitie zdrojov pre predaji
Dĺžka
Jednodňový workshop začína o 9,00 a končí o 17,30. Po ukončení programu je možné realizovať koučing pre zvýšenie dopadu.
Príprava na workshop
Ako prípravu na workshop je vhodné vybrať príležitosti, na ktorých budú účastníci pracovať počas workshopu.