Iniciovanie a získavanie nového businessu

Opis programu

Iniciovanie a získavanie nového businessu je workshop navrhnutý pre pomoc profesionálnym obchodníkom zlepšovať všetky fázy procesu predaja – od generovania leadov až po rozvoj kľúčových zákazníkov. Účastníci sa učia, ako identifikovať potenciálne potreby u nových aj existujúcich zákazníkov, kontaktovať správnych ľudí a efektívne začínať proces predaja. Zlepšujú si svoju stratégiu a plán aktivít v súčasných príležitostiach a zároveň sa učia, ako zabrániť opakovaniu chýb, ktoré urobili v minulosti. Praktické nástroje zakomponované do dennej praxe prinášajú krátkodobé aj dlhodobé zlepšenie predaja.

Obsah workshopu

  • Očakávania zákazníkov na proces predaja
  • Iniciálny kontakt – motivovanie potenciálneho zákazníka ku ochote prijať vás na prvý míting
  • Prípravu a vykonanie prvého mítingu
  • Identifikovanie potrieb. Kladenie otázok s cieľom odhaliť potreby a kvantifikovať benefity
  • Kvalifikácia príležitostí a eliminovanie rizík predaja
  • Vyvinutie stratégie a akčného plánu vedúce k víťazstvu
  • Práca s pracovníkmi nákupu v situáciách, keď dostanete RFP
  • Vyvinutie Hodnotovej ponuky pre TOP manažment
  • Učenie sa z výhier a prehier

Úžitok z workshopu

  • Viac kvalifikovaných príležitostí na základe systematickej metodiky pre kontaktovanie potenciálnych zákazníkov
  • Jednoduchší prístup ku kľúčovým osobám zákazníka pomocou motivácie ku stretnutiu
  • Efektívnejšie prvé stretnutie na základe profesionálnej prípravy a realizácie návštevy
  • Zvýšenie obratu prostredníctvom zlepšenia akčného plánu pre reálne príležitosti
  • Maximalizácia pozitívneho dopadu na dlhodobé ciele firmy.
  • Lepšie využitie zdrojov pre predaji

Dĺžka

Jednodňový workshop začína o 9,00 a končí  o 17,30. Po ukončení programu je možné realizovať koučing pre zvýšenie dopadu.

Príprava na workshop

Ako prípravu na workshop je vhodné vybrať príležitosti, na ktorých budú účastníci pracovať počas workshopu.

Dátum

Cena

/workshop

Prihláška na podujatie